Sweet Home :)

Nu är man hemma efter att varit hos släkten sen i onsdags :) Har varit mycket trevligt. I onsdags åkte vi iväg mot vetlanda och då umgicks vi med kusinerna och moster med flera :) Vi åt god mat och lite så. Sen i torsdags blev man väckt av kusinen som kon in och ropade, han ville att jag och bror skulle följa med honom hem och spela tv spel och umgås :) Vi köpte kinamat ( mycket gott ) och vi spelade bingolotto dock ingen vinst som alltid :P På julafton var vi hos moste igen och åt god mat sen kom en annan kusin och sysslingar, vi spelade wii vilket moster bara vann på hela tiden :P Idag kom pappa och hämtade oss så vi slapp åka tåg, vilken tur vi har :D Nu är jag hemma och förbereder mig lite för att gå på fest och umgås med kompisarna :D Hoppas att alla får en bra kväll iaf :) PUSS

Kommentarer
Postat av: elina

sv: jag har haft en kanonjul :D dudå? kram!

2010-12-25 @ 18:11:08
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0