Baaaad...

Dålig uppdatering på bloggen kan man säga. Förlåt, har inte haft varken ork eller tid att ens sitta vid datorn nu den senaste veckan.. Har jobbat, tränat och massa annat. Idag är jag lite trött måste jag faktiskt erkänna. Var ute igår, det var ös ute igår på centrum, kan ju bero på att Jockiboi och Nemo var på besök. HAHA. Trodde faktiskt att dom skulle vara mer crazy som det man sett på tv men så var inte fallet. Tyckte att dom var väldigt lugna faktiskt. Menmen hade kul och det är ju det viktigaste. Kom hem vid fyra trots att krogen stänger två. Fastnade på snabbmatstället Time out och käkade hamburgare sen runt kvart över tre ringde jag taxi och den kom efter 25 minuter så vi fick åka gratis och det är ju alltid bra :D Wiiieee. Lite bilder kommer upp under helgen. Nu väntar disken på mig ;P Just de ska spela min första seriematch imorgon. Är redan nervös måste jag säga men kommer bli sjukt kul . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0