God morgon :)

Klockan är nu 12.50 och jag har vaknat till liv och är helt utvilad :) skönt att få sova ut har sovit riktigt gott tror inte jag har vaknat en ända gång, gå upp tidigt på morgonen är absolut inget för mig. Börjar jobba om tre timmar så skönt att ta det lite lugnt nu innan. Råkade hitta lite godis vid datorn och det var ju inte speciellt bra för självklart så öppnade jag det och började äta, härlig frukost :D Hoppas att alla har sovit gott iaf :) Nu ska jag hämta mig lite riktigt frukost (Y) PUSS
Nyttigt till frukost ;P haha
Min riktiga lite bättre frukost :) Längst fram brors bröd som han bakat, va faktiskt gott :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe ja :)

2010-11-10 @ 13:11:36
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0