Lagg, snööö ;oo

Jättekul att femman laggar sönder när jag kollar på de bästa Desperate Houswifes och efter Desperate Housewifes är det Cougartown vilket jag vill se, tycker det är sjukt roligt ;P. Kollade på Sveriges skönaste familjer innan, grymt roligt program me like :D. Älskar alla familjer dem är ju så sjukt speciella om man säger så ;P Nehe nu ska jag sitta och vänta på att femman ska börja fungera igen :D Tjuuuu

Det kan ju inte vara sant att det har lagt sig snö på backen. USCH säger jag verkligen, jag vill inte ha snö inte redan ;o Känns som om att det kommer att bli en ännu värre vinter än vad vi hade förra året ;o är redan svinkallt ute och man fruktar ju för att gå ut!. Iaf jag, när det är såhär kallt och massa snö vill man ju bara ligga kvar hemma i sin sköna varma säng med en film och lite godis :). Har redan skett en massa olyckor ute i trafiken idag pga vädret, tänk vad mycket mer det kommer hända när snön verkligen har lagt sig. :(

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

söt blogg :)

Hoppas att du har haft en fin dag!

2010-11-09 @ 22:35:15
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg va ju söt :) Söt dotter :) Ja men det har jag haft, du med ?

2010-11-09 @ 23:02:27
URL: http://angelicaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0