<3

Haft en jättebra helg med mycket bra folk :) I fredags spelade jag match i Mariannelund förlorade dock sen när jag kom hem träffade jag Cassandra, Hanga och Andreas en stund på stan. I lördags var jag hos Putte och kollade film med Hanga, John, 08:an, och Andreas, Hanga valde film och det blev en barnfilm handlade om en hockeyspelare som inte trodde på tandfen och hamnade i tandfelandet och göra straffarbete i en blå dräkt och vingar hade han oxå ;P haha. Sen idag har jag, Elin, Andreas och Hanga bowlat sen blev det film hos mig. Tack alla för helgen har haft det mycket bra <3

Kommentarer
Postat av: Sasha

Men filmen ni såg är ju jätterolig :) Har sett den två gånger :)

2011-01-10 @ 01:08:10
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0